poniedziałek, 30 listopada 2015

Idą Święta!

Witajcie Kochani!
Rozpoczął się adwent, a więc bezpośredni czas przygotowań i oczekiwania na Boże Narodzenie!

 Czas zapalić pierwszą świecę w adwentowym wieńcu, powiesić adwentowy kalendarz...
Czas napisać list do św. Mikołaja, upiec pierniki, przygotować świąteczne kartki, dekoracje, ...
i prezenty! Idą Święta! 

Na ten szczególny okres mamy dla Was coś specjalnego!

Zespół Fifi Rifi przygotował prawdziwy
KALENDARZ ADWENTOWY!






Codziennie, aż do Wigilii Bożego Narodzenia - jak przystało na prawdziwy kalendarz adwentowy - będziemy na naszym blogu otwierać kolejne jego okienka. Zamiast czekoladek jednak znajdziecie inspiracje na gwiazdkowe ozdoby, kartki, pomysły na ręcznie robione prezenty, będą także niespodzianki i słodkie rozdawnictwo! Bądźcie czujni!


Zapraszamy! Już jutro pierwsza szufladka!

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Już się nie mogę doczekać co znajdę w pierwszej szufladce ;)
    Kalendarz boski!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Do zobaczenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak szufladek! Kupiłam zachęcona postem i czuję się rozczarowana. Nigdzie nie ma informacji, że zdjęcia to ściema! Po co fotografować zbliżenia pustych szuflad jeśli produkt ich nie zawiera? Nic nie ma na o tym w opisie przedmiotu. Brzydko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, oryginalna baza kalendarza nie ma szufladek. Na stronie sklepu w opisie kalendarza i na zdjęciach nie ma mowy o szufladkach. Jest natomiast wpis "stwarza przed Tobą mnóstwo możliwości"... Ja wykorzystałam tę bazę właśnie w taki sposób, że dorobiłam sobie szufladki, a moim pomysłem podzieliłam się na blogu. Może nie zbyt dobitnie poinformowałam, że szufladki to już mój patent. Jeżeli wprowadziłam w błąd, to przepraszam. Prace prezentowane na blogu to inspiracje, pomysły jak wykorzystać dostępne w sklepie produkty. Fantazja i inwencja twórcza podpowiada różne rozwiązania, czasem jest to zrobienie szufladek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dorobiłaś i super wyszły, naprawdę :) jak fabryczne :) ale zdjęcia sugerują, że szufladki były oryginalną częścią kalendarza a w poście ani na stronie sklepu nie było o tym ani słowa. Blog sklepowy jest formą prezentacji sprzedawanych produktów - nie ma tu miejsca na niedomówienia. Ja wiem, że zawsze można zapytać, ale po Twoim poście byłam na 100% przekonana, że kalendarz ma jednak szufladki. Jakby to były media, papiery czy dodatki to można założyć, że zostały dodane do produktu, ale gdy zmieniają się jego podstawowe właściwości i konstrukcja to powinno to być wyraźnie zaznaczone. Klient sklepu internetowego jest zawsze w gorszej sytuacji, bo nie ma kontaktu z produktem przed zakupem, dlatego tak ważne są zdjęcia i pełen opis aby później nie było rozczarowań.

      Usuń